Известие

Collapse
No announcement yet.

Темпомат / Автопилот / Круз контрол

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Няма такова нещо, когато иска се включва и на под 60.
    Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
    AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
    Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

    Comment


    • Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
      В София съм, някой от следващите уикенди ще се прибирам.
      Какви са тия машинки?
      Зад педалите.От тази на спирачката се управляват стоповете.
      Първоначално публикувано от Bobo Markov Покажи съобщение
      Извинявай ако ще се прочете тъпо ама нали го включваш над 80 км/час. или май 60 бяха иначе не се активира.
      Включва се над 30км/ч.
      Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

      Comment


      • Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
        Зад педалите.От тази на спирачката се управляват стоповете.

        Включва се над 30км/ч.
        да ти кажа доста противоречиви информации имам моя под 60 не се включва мисля съм опитвал - просто не светва индикацията при стартиране на автопилота след 60 ли беше или 80 няма никакъв проблем а го използвам постоянно. Но за да съм сигурен ще проверя пак, да не съм голословен.
        Tormentvm In Dvm Demens

        Comment


        • Първоначално публикувано от Bobo Markov Покажи съобщение
          да ти кажа доста противоречиви информации имам моя под 60 не се включва мисля съм опитвал - просто не светва индикацията при стартиране на автопилота след 60 ли беше или 80 няма никакъв проблем а го използвам постоянно. Но за да съм сигурен ще проверя пак, да не съм голословен.
          Колега каде ги видя тия противоречивите информации ?
          И За да няма противоречиви информации : включва се след 30 км/ч ако има колега на когото не му се включва след 30 значи има проблем за отстраняване ! Моя лично аз сам си го слагал и работи точно както е описано в книжката на колата. А и колега няма как да се активира при различна скорост понеже това е стандартна характеристика мисля, че имаше марки коти имаха различни километри за активация но не бяха много, а алфа определено не беше една от тях !

          Alfa Romeo 156 -facelift-1.9jtd CF3-115-2004; Renault Megane CC -1.6-16V -2006; Toyota Avensis SW2,2 D-Cat-2010; Renault Scenic RX4 2.0-16V-2002; Renault 19-1.8 Rt-1993; BMW-335Xi-M-Packet-2007

          Comment


          • Първоначално публикувано от Bobo Markov Покажи съобщение
            да ти кажа доста противоречиви информации имам моя под 60 не се включва мисля съм опитвал - просто не светва индикацията при стартиране на автопилота след 60 ли беше или 80 няма никакъв проблем а го използвам постоянно. Но за да съм сигурен ще проверя пак, да не съм голословен.
            Аз редовно го включвам на 50 и работи. По-надолу не съм пробвал.

            ---------- Post added at 16:09 ---------- Previous post was at 16:05 ----------

            Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
            Да не пускам нова тема - имам проблем с темпомата. Включва се веднъж от петнайсет опита. Правя си всичко както трябва - включвам го от "вътрешната" врътка и натискам плюса. Но не винаги сработва. Къде може да е проблемът?
            Вътрешната врътка изобщо не я барай - нека си стои постоянно на ON. Външната врътка я завърташ с горния край напред - към плюса И задържаш докато светне ламБата. Освен това трябва да си НА скорост и да НЕ си натиснал нито един педал.
            Alfa Romeo 166 2.4 JTD
            Блог за работа и кариера

            sigpic

            Comment


            • Ето отговора на загадката за мин. и мак. километри !


              IMPORTANT The Cruise Control can
              only be engaged with speed over 30
              km/h and, just for certain versions up to
              180 km/h.
              Alfa Romeo is a wonderful way of life!

              Comment


              • Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
                Да не пускам нова тема - имам проблем с темпомата. Включва се веднъж от петнайсет опита. Правя си всичко както трябва - включвам го от "вътрешната" врътка и натискам плюса. Но не винаги сработва. Къде може да е проблемът?
                Аз имах такъв проблем дори някъде по напред може би съм писал Не писах за решението но то се случи преди месец Бялата букса над волана преходната за темпомата беше с прекалено опънат кабел Видях го при сваляне на таблото При мен също включваше когато си поиска но това взе да става почти никога Когато отпуснах кабела към тази букса и я наместих всичко си дойде на мястото От тогава нямам пропуск Или разгледай за хлабави връзки и опънати кабели С това мога да помогна Успех
                ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

                Comment


                • Първоначално публикувано от Dob4i Покажи съобщение
                  Доколкото виждам сякаш ЕКУ-то не играе никаква роля за светлините. Прегледах пиновете - всичко наред. Утре по схемата за пиновете ще проверя всеки един дали си е на мястото както и има ли ток на диагностичната букса... Към кои по-точно да видя дали има захранване или към всички ? Само че как да ги проверя при положение, че са закачени буксите?
                  Има ли развитие по проблема?
                  Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                  Comment


                  • Прекъснат беше главния кабел към конзолата с предпазителите под волана. Толкова елементарно... И понеже се паникьосах тогава и изтръгнах всички кабели, които бях наредил. До края на седмицата ще споделя подкарал ли съм го този прословут круиз. Също така, прекараните ми кабели са 0.75квадрата, а оригинално трябва да 0.5. С по-малко сечение не намерих, дали е възможно да се губи ток евентуално ? Благодаря ти за помоща !!!
                    Alfa Romeo 166 2.4jtd

                    Comment


                    • При мен пък се оправи от самосебе си.
                      Това е Алфа, за Бога!
                      Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                      AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                      Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                      Comment


                      • Над 30 километра се включва - проверено и изпробвано а до това което казва Кольо - това е Алфа за бога - това пък е абсолютен факт само тази кола има способността да се оправя от само себе си
                        Tormentvm In Dvm Demens

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от Dob4i Покажи съобщение
                          Прекъснат беше главния кабел към конзолата с предпазителите под волана. Толкова елементарно... И понеже се паникьосах тогава и изтръгнах всички кабели, които бях наредил. До края на седмицата ще споделя подкарал ли съм го този прословут круиз. Също така, прекараните ми кабели са 0.75квадрата, а оригинално трябва да 0.5. С по-малко сечение не намерих, дали е възможно да се губи ток евентуално ? Благодаря ти за помоща !!!
                          В крайна сметка,както предполагах.Добре,че намери прекъсването.
                          За кабелите,не се притеснявай.По-голямото сечение не е проблем.Лошо е,когато са по-тънки,защото ще греят.

                          Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
                          При мен пък се оправи от самосебе си.
                          Това е Алфа, за Бога!
                          Ами тогава го ползвай с кеф и много безаварийни.
                          Ако се засечем на някоя сбирка,може да я закачим профилактично.

                          Първоначално публикувано от Bobo Markov Покажи съобщение
                          Над 30 километра се включва - проверено и изпробвано а до това което казва Кольо - това е Алфа за бога - това пък е абсолютен факт само тази кола има способността да се оправя от само себе си
                          Да.Това си е абсолютно сигурно.
                          Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
                            В крайна сметка,както предполагах.Добре,че намери прекъсването.
                            За кабелите,не се притеснявай.По-голямото сечение не е проблем.Лошо е,когато са по-тънки,защото ще греят.


                            Ами тогава го ползвай с кеф и много безаварийни.
                            Ако се засечем на някоя сбирка,може да я закачим профилактично.


                            Да.Това си е абсолютно сигурно.
                            Ти май беше вчера на хотела, ако черната 156 беше твоята, ама аз за съжаление не можех да остана повече .
                            Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                            AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                            Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                            Comment


                            • Не съм ходил на последните две сбирки,че бях на път.
                              Мойта каручка е тъмно синя.
                              Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                              Comment


                              • Айде подкарах го този прословут круиз. Благодаря на всички за помощта. Утре ще го пробвам на малко по-дълъг път Ако има други ентусиасти да си го прекарат, мога да им изпратя останалите ми пинове, за да не се лутат като мен сумати време докато ги намерят.
                                Alfa Romeo 166 2.4jtd

                                Comment

                                Working...
                                X